daha mutlu
müşteriler.
Peakcell’in çağrı merkezi hizmeti ile müşterilerinizin ihtiyaçlarını, taleplerini, isteklerini daha hızlı belirleyip daha iyi değerlendirin.
Peakcell’in çağrı merkezi hizmeti ile müşterilerinizin ihtiyaçlarını, taleplerini, isteklerini daha hızlı belirleyip daha iyi değerlendirin.
Çağrı merkezi yazılımımız ile müşterileriniz ya da müşteri adaylarınızla kolayca iletişime geçin. Müşteri kartı özelliği ile müşterinizi detaylandırın, ihtiyaç ve taleplerini kolayca belirleyin.
Çalışanlarınızın evde çalışması gerektiği zamanlarda kullanabileceğiniz yazılım ile müşterilerinizle sürekli iletişim halinde kalın.
Kullanıcıların yaptığı tüm görüşmeleri, molalarını, sizi arayanları, bekleyenleri, departman yoğunluk durumlarını ve diğer tüm her şeyi tek bir ekrandan kontrolünüz altında tutun.
Peakcell’in çağrı merkezi hizmetinin kullandığı özel otomatik arama modülüyle izinli rehberinizi otomatik olarak arayarak kullanıcınıza çağrıyı bağlayın. Bu özellik sayesinde hedef kitle ve müşterinize daha planlı ve verimli arama gerçekleştirin. Satışlarınızı katlayın.
Çağrı merkezi yazılımı sayesinde gelen giden tüm aramalar için detaylandırılmış raporlara ulaşın.
Kullanıcıların raporlarını atlamayın. Gelişmiş kullanıcı bazlı rapor sayesinde her bir kullanıcının verimlilik, mola, izin ve çağrı sürelerini detaylandırın.
Çağrı merkezi hizmetiyle hem çalışanlarınızdan hem de müşterilerinizden alacağınız verimi artırın. İşletmenizin ivmesini yukarı taşıyın.
Peakcell’e taşıdığınız numaranızı çağrı merkezinizde kullanın, uygun paket ve tarifelerden hemen yararlanın.
6563-elektronik ticaretin düzenlenmesi hakkında kanuna ve tam entegre şekilde yasal mevzuata uygun kullanın.
Sizin için bazı paketler öneriyoruz.
Siz de Peakcell’in tüm ölçeklere uygun ayrıcalıklı hizmetlerinden hemen yararlanmaya başlayın, fırsatları kaçırmayın.